až 11 % zpět

Až 11 % zpět z každého nákupu!

E-shop, který se zaměřuje na prodej spodního prádla známých značek jako jsou Addicted, American Eagle, Diesel, Levis, Calvin Klein, Puma, Styx, Represent, El-ka, Aqalogy, Infantia, Rip Curl, Phuseckle, Obsessive, Trenzle a další.

Pro vstup klikněte na tlačítko

Po kliknutí na tlačítko ,,do obchodu“ neodkládejte nákup, aby se nepřerušilo spojení mezi NakupSiTu.cz a Vámi vybraným e – shopem.

Spojení je nezbytné pro připsání Kup – Pointů.


Trenýrkárna.cz

Cílem e-shopu Trenýrkárna.cz je vytvořit prostředí, které je příjemné pro nákup spodního prádla na internetu.

Kladou důraz na každodenní rozšiřování sortimentu – chtějí nabízet tolik pánských trenek a boxerek, aby šla z toho hlava kolem a obohatit nabídku o dámské kalhotky a tanga, ale i další spodní prádlo. Soustředí se, aby zboží, které nabízí na e-shopu, bylo dostupné také na kamenné prodejně a měli jste tedy možnost jej vyzkoušet přímo. Tím pádem zkrátit dobou doručení zboží na minimum. Cílem je dodat Vám zboží do 48 hodin od zakoupení, a proto mají veškeré nabízené produkty v pražských skladech.

 

Dalším důležitým aspektem jsou zkušenosti zákazníků. Čím více nezávislých názorů na práci získají, tím lépe mohou reagovat na potřeby zákazníků. Všechny recenze, ať jsou jakékoliv, jsou velmi cenné a fungují jako vizitka e-shopu Trenýrkárna.cz.

 

V neposlední řadě priorit je cena a unikátnost produktů. Kompletní sortiment, který nabízí, neposkytuje žádný jiný e-shop. Jejich portfolio tvoří množství značek a exkluzivních produktů, které jinde nenajdete. Některé značky jsou nuceni odmítat, kvůli nedostatečné kvalitě. Nechtějí nabízet žádné spodní prádlo, které by sami nenosili nebo u kterého by si nebyli jistí, jeho kvalitou zpracování a pohodlností. Samozřejmě co člověk, to názor, ale jednoznačně musí být prádlo kvalitní. Přidání produktu či značky spodního prádla předchází test kvality a až poté jej na základě kladného výsledku přidají do nabídky.

 

Originálnost je další vlastností, která patří mezi jejich priority. Certifikáty pravosti, názory pod samotnými produkty nebo přeměřování boxerek, kalhotek i trenýrek a vytváření vlastních velikostních tabulek přesně podle jednotlivých produktů. To vše je přidaná hodnota nákupu na e-shopu Trenýrkárna.cz.

 

S jistotou ví, že by se zákazník neměl cítit, jako někdo, kdo „otravuje“ zaměstnance svou objednávkou, ale jako někdo výjimečný o koho je postaráno. Proto dělají vše, aby zboží odeslali do 24 hodin od objednání a aby po celou dobu objednávky zákazník věděl, kde se jeho objednávka nachází.

 

Pokud Vás ještě neunudili, teď se to jistě povede, mají pro Vás totiž ještě pár informací z historie:

 

E-shop Trenýrkárna.cz vznikl spolu se svou jmenovkyní Trenkárna.cz na jaře roku 2010.

A až do února roku 2012 byly e-shopy vedeny jedním majitelem a bylo na webu k dostání jen 5 značek.

V únoru roku 2012 odkoupila firma DaniDarx, s.r.o. (což je 100% česká firma) od firmy Infantia, s.r.o. doménu www.trenyrkarna.cz i www.trenkarna.cz.

 

Vylepšovat renomé a PR e-shopu začali okamžitě. Negativní recenze na serveru Heureka.cz kvůli špatnému předchozímu zacházení se zákazníky, začaly nahrazovat recenze spokojených zákazníků, kterých jsou nyní měsíčně stovky. Díky tomu se rozšířilo portfolio nejen produktů, ale i značek.

 

Nyní mohou nabídnout několik desítek značek ze všech koutů světa. Tisíce zákazníků měsíčně jen dokazují, že tento projekt nasměrovali správným směrem. Mezi nejoblíbenější značky zákazníků patří Calvin KleinTommy HilfigerRalph Lauren69SLAMLevisPumaDieselStyx a Represent.

 

Každý den se snaží zlepšit práci a zvýšit Vaši spokojenost. Za konstruktivní podněty z Vaší strany k  zlepšení jsou jedině rádi. Přejí pohodlný a rychlý nákup, ať už trenýrek a boxerek nebo kalhotektang či čehokoliv jiného.

      

 

Novinky:

 

         Od podzimu 2012 mají otevřený i kamenný obchod v Praze. Těší se na Vás na adrese Sokolovská 971/193 Praha 9, kde je možné si produkty osahat, vyzkoušet a rovnou zakoupit. Samozřejmostí je, jak platba v hotovosti, tak i platba kartou.

 

Tým Trenýrkárna.cz

 

Aktualizováno 16.3.2020 - 21:40

Od zítřejšího rána pro Vás otevřeli provozovnu v Praze 9, Sokolovská 971/193.

Omlouvají se, ale ostatní prodejny jsou nadále uzavřeny (do odvolání)

Přepravce lze nyní opět použít i Zásilkovnu a stejně tak nadále GLS, Českou poštu, případně expresní doručení. Omlouvají se za nepříjemnosti, věří, že vše bude v normálu do několika málo dní.

 

Co se týče osobních odběrů, v tuhle chvíli je možné objednat si osobní odběr tedy pouze na prodejnu v Sokolovské ulici.

Pokud si přijdete vyzvednou balíček případně osobní odběr, prosí pokuste se omezit dobu po kterou se budete pohybovat v obchodě na minimum.

Prosí Vás o porozumění, je to těžké pro všechny.

Pokud máte jakékoli dotazy, volejte na tel.: +420724551185 

   

   

Možnosti přepravy a plateb na Trenýrkárna.cz

Doba dodání je 1-3 dny od objednání:

Zboží máme přímo v obchodě nebo externích skladech nedaleko obchodu. Objednávky vytvořené v pracovní den do 12:00 expedují v drtivé většině ještě týž den a druhý pracovní den jsou přepravci doručovány k Vám domů. Toto platí u přepravců GLS a v naprosté většině u České pošty. O Vánocích může být doba dodání o den delší. 

Jen je potřeba počítat se zdržením v případě platby bankovním převodem. Čeká se totiž, než se platba fyzicky připíše na účet. Poté objednávku ihned expedují / připravují.

- níže uvedené ceny jsou včetně DPH

   

   

Volba způsobu přepravy (platí pro ČR):

Česká pošta.......................................................89 Kč (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

GLS..................................................................69 Kč (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

Osobní odběr Praha 9, Sokolovská 971/193...........0 Kč

Osobní odběr Praha 1, Příčná 1955/10..................0 Kč

Osobní odběr Praha 3, OC Atrium Flora.................39 Kč (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

Osobní odběr Praha 5, OC Nový Smíchov...............39 Kč (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

Zásilkovna.........................................................49 Kč (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

   

   

Volba způsobu platby (platí pro ČR):

Dobírka...........................29 Kč

Platba kartou....................0 Kč (možné platit i při osobním odběru na pobočce)

Bankovní převod...............0 Kč

Hotově.............................0 Kč

Twisto..............................0 Kč

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Objednávky, které obsahují alespoň jeden produkt s označením "Doprava zdarma" nebo objednávky nad 999,- mají dopravu automaticky zdarma. (při nejrůznějších akcích může být tato hodnota i nižší) Rozhodující částka pro dopravu zdarma je konečná částka za objednávku po odečtení všech slev.

Všechny produkty najdete také v sekci "Doprava zdarma".

   

   

Slevy a slevové kupóny:

Lze uplatnit v nákupním košíku po zadání kódu do pole "Slevové kupóny" a kliknutí na "Přidat".

Slevy a slevové kupóny není možné kombinovat ani sčítat, pokud není u dané akce stanoveno jiné pravidlo.

Do košíku lze vložit pouze jeden slevový kód.

Přidali do košíku nové možnosti zabalení objednávky (v košíku je najdete hned pod způsobem dopravy a zároveň nad způsobem platby, tedy mezi kroky 2 a 3):

   

   

Možnosti zabalení objednávky:

- zabalit jako dárek (+ 149 Kč / 6 €)

příklad zabalení objednávky jako dárku:

   

Extra (tato možnost je zcela zdarma):

- zabalit tak, aby nebylo na první pohled poznat, že je objednávka z Trenýrkárna.cz

   

  

Dodatečné informace ohledně způsobu přepravy:

 

Česká pošta:

- u České pošty lze platit (pokud zvolíte dobírku) hotově i platební kartou*

*Platba kartou zatím funguje pouze ve větších městech a je tedy možné, že ne vždy bude možné platbu kartou využít.

- zasílají Balíkem Do Ruky (viz www.postovnibaliky.cz/#balik-do-ruky)

- v den, kdy si česká pošta převezme balíček, dorazí Vám ve večerních hodinách e-mail, ve kterém naleznete číslo balíčku, adresu doručení, předběžný den a čas doručení, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky

- v den doručení obdržíte sms a e-mail od přepravce

v sms naleznete následující informace: Přesné časové rozmezí, kdy bude balíček doručován, číslo balíčku a adresu, na kterou bude balíček doručován

V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: přesné časové rozpětí doručování balíčku (většinou 8-14h), číslo balíčku, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky.

- balík Vám doručí na uvedenou adresu, pokud Vás na ní nezastihnou, uloží jej na Vaší poště

- na poště je Balík Do Ruky uložen 7 dní, pokud nestihnete balík vyzvednout, můžete si na poštu zavolat a bezplatně Vám balík uloží dalších 7 dní (vždy se jedná o kalendářní dny), nebo zažádat o opakované doručení na Vaši adresu. Vše lze také vyřídit online ZDE:  https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/UvodniStrankaPokracovat.action

- pokud si objednávku nevyzvednete, vrací se zpět k nám

- telefonní kontakt na Zákaznickou linku České pošty je 800 104 410, další kontakty naleznete ZDE (www.ceskaposta.cz)

  

GLS:

- u přepravní společnosti GLS je možné dobírku zaplatit hotově i platební kartou.

-jakmile si balíček převezme dopravce, obdržíte sms a e-mail. V e-mailu naleznete číslo balíčku, hodnotu dobírky, adresu doručení a předběžný den a čas doručení. V sms naleznete pouze číslo balíčku a hodnotu dobírky

-  V den doručení obdržíte opět sms a e-mail od přepravce, kde již naleznete přesné časové rozmezí pro doručování balíčku (časové rozmezí je 3 hodiny).

- Dále také obdržíte kontakt na kurýra, který Vám bude balíček doručovat, a kterého můžete v případě dotazů kontaktovat. Opět si můžete v e-mailu zkontrolovat adresu doručení a hodnotu dobírky.

- V e-mailu také naleznete odkaz na sledování Vaší zásilky.

- před doručením Vás kontaktují a snaží se Vám zásilku doručit

- pokud Vás nezastihnou napoprvé, snaží se Vám dovolat a domluvit si druhý popř. třetí termín

- pokud Vás nezastihnou ani v jednom ze tří termínů, uloží balík ve svém skladě na 5 pracovních dnů a poté nám jej posílají zpět

- v případě nutnosti (například odjezd na dovolenou), je možné balík nechat uložit ve skladě GLS a nechat si jej doručit například další týden (maximální možná doba uložení je 10 dnů).

Tuhle možnost GLS umožňuje pouze v létě kvůli možné dovolené a to přesně od 21. června do 22. září. Rovněž si můžete nechat po domluvě s GLS změnit doručovací adresu. Pokud se rozhodnete změnit doručovací adresu, zásilka je doručována automaticky až následující den

- telefonní kontakt na Zákaznický servis GLS je +420 567 771 111 další kontakty naleznete ZDE

 

Zásilkovna:
- Zásilkovna.cz je firma, jež provozuje výdejní místa po celé republice, kde je možné si objednávku vyzvednout

- při dobírce máte možnost platit hotově, případně platební kartou (platební kartou lze platit pouze na vybraných pobočkách – Má-li tuto možnost právě vámi zvolená Zásilkovna zjistíte zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky po rozkliknutí detailu vámi vybraného výdejního místa)


- jakmile Zásilkovna obdrží data k odesílání zásilky, dorazí Vám e-mail, který Vás informuje, že dopravce čeká na předání balíčku od obchodu a následně jej bude doručovat na určité výdejní místo, které si v e-mailu můžete zkontrolovat. V e-mailu také naleznete odkaz na sledování zásilky

- V den, kdy je zásilka doručena na konkrétní výdejní místo Zásilkovny dorazí Vám sms a e-mail. V sms naleznete heslo pro vyzvednutí zásilky, číslo zásilky, adresu pobočky a její otvírací dobu. V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: číslo internetové objednávky, heslo pro vyzvednutí zásilky, datum do kdy si musíte zásilku vyzvednout (5 dní), adresu pobočky a její otvírací dobu.

- pokud si objednávku nevyzvednete během prvních 5 dnů, přijde vám sms oznamující váš poslední den uložení zásilky na zvoleném výdejním místě

- prodloužit si možnost vyzvednutí objednávky máte o 1 kalendářní den, stačí zavolat na tel. číslo 266 610 588 nebo zaslat e-mail na info@zasilkovna.cz (uveďte prosím své jméno, ID Vaší objednávky a adresu pobočky, na které máte objednávku uloženou)

- pokud si objednávku nevyzvednete vůbec, vrací se zpět k nám

- telefonní kontakt na Zásilkovnu je +420 216 216 516 (pracovní doba: PO - PÁ 8:00 - 18:00), další kontakty naleznete ZDE (www.zasilkovna.cz)

 

 

Messenger:

Cena 199 Kč

Platí pouze v pracovní dny!

Objednejte si zboží v pracovní den do 12:00 a tentýž den do 17:00 ho budete mít.

Pokud si zboží objednáte v pracovní den po 12:00 bude vám doručeno další pracovní den.

 

Dodatečné informace ohledně způsobu platby:

 

Dobírka:

- klasický způsob zaplacení objednávky při doručení

- u všech přepravců lze platit dobírku hotově, případně platební kartou - GLS, Česká pošta, Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa)

- za dobírku účtují extra 20,- Kč jelikož i u přepravců je dobírka dražší

 

Bankovní převod:

- platba převodem z účtu na účet ve Fio bance (2000215289/2010)

- bankovním převodem lze platit u všech způsobů přepravy (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)

- jen je potřeba počítat s cca 1 dnem zpoždění, než je částka připsaná na našem účtu ve Fio bance

- online bankovní převod a expresní bankovní převod je umožněn díky platební bráně*

 

 

Hotově (nebo platební kartou) při osobním odběru:

- v kamenném obchodě je možné platit hotově i platební kartou

- to samé platí pro vyzvedávání objednávek při volbě "osobní odběr na pobočce"

 

Twisto:

- platba prostřednictvím služby Twisto (platba až za 14 dní)

- Twisto lze použít u všech způsobů přepravy po ČR (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)

- po potvrzení objednávky Vám Twisto doručí fakturu se splatností 14 dnů

 

Platba Kartou:

- platební kartou je možné platit na eshopu i v kamenném obchodě

- platební kartou se dají také platit dobírky u přepravce GLS, Česká pošta, Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa)

- v kamenném obchodě mají klasický platební terminál

- za platbu kartou Vám neúčtují žádný příplatek

- na eshopu se dá platit platební kartou díky platební bráně*

* GP WebPay je platební brána, přes kterou mohoui zákazníci platit nejen svou platební kartou (Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), online bankovním převodem (Raiffeisenbank, Komerční banka, mBank, FIO bank, ČSOB, GE Money Bank), expresním bankovním převodem (Česká Spořitelna, ČSOB, Komerční Banka, Raiffeisenbank, mBank, UniCredit Bank Czech Republic, GE Money Bank, FIO bank)Všechno to jsou rozšířené možnosti, jak za objednávku zaplatit (vedle platby v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru, platby na dobírku a klasický bankovní převod přímo na náš účet 2000215289/2010 FIO bank).

Pro vstup klikněte na tlačítko

Hodnocení 
2020-04-26

Nadpis :D

Pohodovej shop všechno ok

Hodnocení 
2020-04-26

Hodnocení

Nakupuji zde už déle a se zbožím jsem vždy spokojen.

Hodnocení 
2020-04-26

Recenze

Super odchod, pohodlné prádlo za rozumné ceny. Doporučuji

Napsat recenzi

Ve stejné kategorii

(máme dalších 8 podobných produktů)